werken met ons.

Vast dienstverband

Geneon Consulting is een jong en dynamisch bedrijf dat streeft naar kwaliteit en altijd op zoek is naar gekwalificeerd en gemotiveerd personeel, dat perfect binnen de Geneon cultuur past. Herken jij jezelf in dit profiel, aarzel dan niet en reageer op een van de vacatures of laat je LinkedIn profiel achter.

Freelance

Naast vaste medewerkers schakelt Geneon bij specifieke projecten ook freelance medewerkers in. We zijn daarom voortdurend op zoek naar goede ervaren freelance finance professionals.


Wij zijn altijd op zoek naar gemotiveerde collega’s. We houden ons netwerk dan ook nauwlettend in de gaten. Laat hier je up-to-date LinkedIn profiel en email achter als we je mogen volgen.



profiel van een geneon consultant

Verplaats je in een ander
Jezelf in een ander verplaatsen, leidt automatisch tot meer begrip en tot verrassende nieuwe inzichten.

Zorg dat je op tijd bent, altijd
Afspraken nakomen lijkt vanzelfsprekend, maar ook op tijd zijn maakt deel uit van je afspraak.

Laat deuren open, letterlijk en figuurlijk
Laat de deur altijd open, dit verlaagt voor anderen de drempel om met een vraag of suggestie binnen te lopen. Geneon streeft ernaar een open en platte organisatie te zijn.

Investeer in relaties
Investeren in relaties kost tijd. Hoe beter een relatie, hoe groter het vertrouwen en klantcontact en dat leidt weer tot betere kwaliteit van dienstverlening.

Doe wat je zegt
Iets doen voor een klant is goed. Iets goed doen is beter. Doen wat je zegt is vaak nog belangrijker. Afspraak is afspraak.

Weet wat je klanten bezighoudt
Ken de sector, de ontwikkelingen en issues die spelen. Spreek de taal van je klanten en zorg voor impact.

1 kop koffie zegt meer dan 10 e-mails
Je gezicht laten zien bij een klant, zegt meer over jou dan hoe jij met klanten omgaat. Een doodgewoon kopje koffie doet wonderen.

Vertel klanten ook wat ze niet willen horen
Het is belangrijk dat de klant ook te horen krijgt wanneer hij niet goed presteert, met als doel zich verder te ontwikkelen. Dat is toegevoegde waarde.

Laat van je horen
Door van je te laten horen laat je zien dat je geïnteresseerd bent in de klant en dat ook blijft. Bel terug, bevestig je afspraak of houd je klant op de hoogte over de voortgang.

Deel je kennis(sen)
Door kennis te delen, ben je hem niet kwijt. Je eigen kennisniveau blijft hetzelfde. En dat blijft zo, al deel je je kennis nog zo vaak. Leg verbindingen tussen klanten over gelijksoortige vraagstukken. Een oplossing is vaker dichterbij dan je denkt.

vacatures.